Profesionalna Sekretarka

Szkolenie przygotowane dla sekretarek i asystentów biura, którzy chcą być profesjonalistami pełniąc obowiązki na jakże istotnym stanowisku. Szkolenie ma na celu poszerzenie horyzontów wiedzy i kształtowanie umiejętności w zakresie godnego reprezentowania przedsiębiorstwa.

Czas, który poświęcicie dla nas a tym samym dla siebie z pewnością zaowocuje korzystną zmianą w relacjach z klientami oraz w środowisku pracy.

 

HARMONOGRAM

 

Widowisko szkoleniowe

Sekretarka XXI wieku – arsenał kompetencji

Podczas szkolenia Pana/i sekretarka/ asystentka

  • dowie się, jak perfekcyjnie organizować pracę pod presją czasu oraz w stresie
  • nauczy się obsługiwać trudnego klienta - czyli jak trudny klient ma "jeść z ręki
  • sprawi, że redagowanie pism i robienie notatek będzie jej mocną stroną
  • rachunkowość i bankowość jako niezbędne elementy wiedzy o firmie
  • zgłębi tajniki savoir-vivre w biznesie
  • pozna sposoby nowoczesnego wykorzystywania telefonu w organizacji spotkań szefa
  • zdobędzie umiejętność organizowania zebrań i spotkań

 

I. Spektakl szkoleniowy

 

Czy wykorzystujesz w pełni swój potencjał i osiągasz wytyczone cele?

1.  Najnowsze techniki motywacyjne
2.  Budowanie wiary we własne możliwości
3.  Kreatywność jako klucz do sukcesu
4.  12-cie etapów osiągania celów
5.  Dlaczego warto być odważnym? –czyli zasada wywierania wrażenia na innych i niwelowania dystansu
6.  5 punktów postawy
7.  Czy potrafisz panować nad sytuacjami stresowymi
8.  Jak rozwijać umiejętność kreatywnego myślenia

 

Czy zdajesz sobie sprawę jak niezwykły wpływ na innych mają niewerbalne sygnały?

1. Czy wiesz jak wysyłać pozytywne komunikaty?
2. Czy potrafisz właściwie zinterpretować mowę ciała? (pantomima)
3. Jak nawiązać kontakt z Klientem?
4. Pięć zasad dobrego słuchania
5. Świadome rozpoznawanie intencji


 

II. Spektakl szkoleniowy

 

Czy jesteś świadoma, jaki wpływ mają słowa na  działanie i efekt

1. Jak przyciągnąć uwagę rozmówcy? – magiczne słowa
2. Analiza własnego stylu komunikacji
3. Głos jako istotny element skutecznej komunikacji (tempo mówienia, dynamika wypowiedzi, ton i siła głosu, modulowanie głosu, akcentowanie, intonacja)
4. Błędy językowe, „czarne słowa”, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne
5. Czy potrafisz współpracować w grupie?
6. Jak przekazywać niedobre wiadomości
7. Szukanie obszarów wspólnych i obszarów porozumienia
8. Typy pytań i ich zastosowanie (parafraza)
9. Strategie alternatywne ( ustępstw, unikania, kompromisu)
10. Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści (ćwiczenia)
11. Łatwość wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka
12. Jak sposób odbioru rzeczywistości wpływa na komunikację? - techniki dostrajania się do rozmówcy ( wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy)
13. Jak stosować techniki skutecznej perswazji


 

III. Spektakl szkoleniowy

 

Obsługa trudnego Klienta, czyli jak trudny Klient ma Ci „jeść z ręki”

1. Budowanie atmosfery kontaktu
2. Akceptacja różnorodności postaw i poglądów
3. Pewność siebie, świadomość i zdecydowanie w procesie komunikacji
4. Trening asertywności
     a. Czy potrafisz powiedzieć „nie”
     b. Asertywność w budowaniu relacji
     c. Właściwa reakcja na krytykę
5. Jak skutecznie porozumiewać się i rozwiązywać trudne sytuacje? Kompromis czy konfrontacja
6. Jak reagować na gafy, wpadki, przejęzyczenia? Kultura dyskusji
7. Jak opanować nerwy w rozmowie z trudnym Klientem? - metoda ABCD
8. Czym jest manipulacja i czy potrafisz ją rozpoznać? – alchemia perswazji
9. Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami?

 

Telefon skutecznym narzędziem pracy

1. Jak przełamać lęk przed dzwonieniem? (biceps telefoniczny)
2. ARS RHETORICA, na czym polega sztuka mówienia, porozumiewania się
3. Ukryty wymiar milczącej mowy
4. Jak mówić, by słuchacz usłyszał a nie słuchał?
5. Bariery utrudniające uważne słuchanie
6. „Dekalog” dobrego słuchacza
7. Żywa przeszkoda, czyli jak przejść dobrą sekretarkę
8. Jak efektywnie budować relacje (dobry kontakt przez telefon)
9. Ile i co można powiedzieć przez telefon?
10. Techniki i metody przeprowadzania rozmowy telefonicznej np. „zawiasy telefoniczne”




IV. 
Spektakl szkoleniowy

 

Redagowanie pism Twoją mocną stroną

1. Rodzaje pism, tworzenie
2. Fazy obiegu pism
3. Stosowanie przyjętych w korespondencji zwrotów i schematów
4. Rady dla tych, którym pisanie przychodzi z dużą trudnością
5. 25 rad jak napisać list ofertowy

 

Umiejętność  zastosowania znanych programów komputerowych do efektywnego   prowadzenia sekretariat

1. Tworzenie pism, korespondencji, zaproszeń itp.
2. Tworzenie bazy adresowej Klientów
3. Programy komputerowe m.in. CRM  w firmie

 

Od teraz czas będzie Twoim sprzymierzeńcem

1. Umiejętność eliminowania przeszkód w zarządzaniu sobą w czasie
2. Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym „3x8”
3. Czy potrafisz zaplanować i zorganizować czas wolny?
4. „Złodzieje czasu” – rozpoznawanie i sposoby radzenia sobie z nimi
5. Realistyczne budowanie czasu pracy „jak i kiedy”
6. Tworzenie harmonogramu zadań – codziennik sekretarki


 

V. Spektakl szkoleniowy

 

Jak Twoja organizacja pracy wpływa na prężne działanie firmy?

1. Kanały i narzędzia komunikacji wewnętrznej- co zrobić kiedy e-mail nie działa?
2. Jak dostrzegać szybkie i proste rozwiązania i mieć odwagę korzystać  z pomocy innych
3. Rozpoznanie przeszkód sprawnego działania
4. Ograniczenie barier organizacyjnych-łamanie stereotypów
5. Jak robić notatki podczas obrad?
6. Przygotowywanie zebrań, narad i konferencji
7. Porządkowanie myśli i mapa pomysłów

 

Savoir-vivre w  biznesie

1. Zasady i zwyczaje obowiązujące w kontaktach zawodowych i towarzyskich
2. Zachowanie się w różnych sytuacjach biznesowych
3. Wiedza z zakresu sztuki prezentacji zgodna z etykietą
4. Zasady przyjmowania gości
5. Twój wygląd jako wizytówka firmy
6. Poznanie standardu wizerunku biznesowego: makijaż, strój, fryzura

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

1. Podatki w firmie
2. Rachunkowość, księgowość
3. Poznasz jakie są sposoby rozliczania się firm
4. Rodzaje zatrudnienia
5. Urlopy, zwolnienia
6. Co to są spółki prawa handlowego

 

3 istotne kwestie

1. Co powinno zawierać profesjonalne CV?
2. Jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej - pierwszy kontakt z pracodawcą
3. Jak negocjować zarobki z szefem?

 

 

 

W sumie 5 dni czyli 40 – godzin z lekkim przyswajaniem wiedzy, umiejętności  i dobrym humorem.

Dodatkowe KORZYŚCI szkoleniowe:

  • Nawiążesz kontakty ze światem biznesu
  • Jeżeli czujesz się osamotniona - poznasz ludzi o podobnych zainteresowaniach
  • Wymienisz doświadczenia, poznasz spojrzenie innych na obecny rynek pracy
  • Nakierujesz swoje działania na osiąganie celów własnych przez co będziesz skuteczniej działać na rzecz pracodawcy
  • Inne (dopisz jakie) ……………………………………………………………………………………………………..

 

 

Potwierdzeniem  ukończenia szkolenia w naszej instytucji szkoleniowej (zarejestrowanej w WUP w Warszawie pod numerem ewidencyjnym 2.14/00308/2012) jest otrzymanie

Certyfikatu Akademii Sukcesu.

 

Aktualna cena promocyjna to tylko 191 zł za każde spotkanie,

które będzie się odbywać średnio co trzy tygodnie.

Łącznie 5 spotkań ośmiogodzinnych co daje  40 godzin kursu.